החלפה של שוחות הביוב

החלפת שוחות ביוב – פלסטיק ובטון, תיקון והחלפה בכל אזור תל אביב והסביבה!

הכל על תיקון והחלפת שוחות ביוב: כמעט כולם יודעים על קיומם של שוחות ביוב, אך מעט מאד מבינים מה הן, ובטח שלא יודעים ממה הן מורכבות ומה התפקיד הספציפי של שוחות הביוב. שוחות הביוב מורכבות מפלסטיק ומבטון, וכמו כל חלק אחר של מערכת הביוב, לפעמים הן זקוקות לתיקון או להחלפה.

כשאתם נאלצים להחליף את שוחות הביוב, תצטרכו לבקש המלצות ולחפש אינסטלטורים שמבינים בתחום הזה, שהרי לא כל אינסטלטור יודע לבצע החלפת שוחות ביוב.

שוחות הביוב הן תעלות שמשמות לניקוז מים ולשליטה במפלס מי התהום. מערכת הניקוז אמורה לאסוף ולסלק את המים דרך צינורות השפכים. כמובן, כשיש סתימה או הצפה, ככל הנראה מערכת הביוב, ובאופן ספיציפי, מערכת הניקוז, לא עובדת כמו שצריך.

שוחות ביוב לא כל אינסטלטור יודע לטפל בשוחות ביוב

מערכות הביוב הן מורכבות וכוללות חלקים שונים, את החלק הפרטי שיש אצלכם בבית, את הצנרת של הבניין בן 5 הכניסות, את הברז השכונתי וכמובן, גם הברז העירוני. השוחות הן חלק מהמערכת הגדולה, של השכונה או של העיר, ועקב כך, לא כל אינסטלטור ביתי יודע לטפל בהן. אנחנו ב”הצוות שירותי אינסטלציה” מומחים במערכת הגדולה והמורכבת הזו, ויודעים להחליף ולתקן שוחות ביוב בצורה יסודית ומקצועית.

כשאתם מזמינים “הצוות שירותי אינסטלציה” אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים בידיעה שאתם בידיים הכי טובות שיש. אנחנו נעבוד יחד איתכם, נבדוק אם קיים סיכוי לתקן את שוחות הביוב ואם לא – נסביר לכם איך נתקן אותן ומה נכלל בתיקון. נשמח לענות לכם על כל שאלה ותהייה.

איזורי השירות שלנו

ב”הצוות שירותי אינסטלציה” אנחנו עוזרים לתושבי תל אביב, גבעתיים, חולון, רמת גן, פתח תקווה, הרצליה, רעננה והסביבה לתקן את בעיות הביוב המורכבות יותר ובכך להסיר מלבם את הדאגה על שוחות ביוב הרוסות, סתימות עקב שורשים בביוב, ועוד ועוד. אצלנו תקבלו שירות אדיב, מקצועי ויסוד. אנחנו רוצים שתהיו מרוצים.

החלפת שוחות ביוב מקצועית ויעילה

חברת הצוות שירותי אינסטלציה מתמחה בין היתר בעבודות ביוב שונות, כגון שאיבות ביוב ושטיפת קווי ביוב באמצעות ביובית, ניקוי שורשים והחלפת קווי ביוב. אחת העבודות שאנו מבצעים הינה החלפת שוחות ביוב המכונות לעיתים גם בריכות ביוב. מדובר בעבודה הדורשת הבנה מעמיקה של מערכת הביוב פרטית והציבורית כאחת, שכן זוהי אחת הנקודות בה הן נפגשות. 

כמו כן יש צורך בכלים ייעודיים כגון מחפרים, הבנה של גדלי השוחה הנדרשים, החומרים הטובים ביותר של הבריכות, וכן עומק השוחה הנדרש. על כל אלו ועוד חברתנו אמונה ומבצעת את מלאכתה על ידי צוות מקצועי מנוסה, המגיע אל האתר ומבצע איתור בריכות ביוב, מגיע אליהן, מבצע תיקון שוחות ביוב או החלפה שלהן.

קצת על שוחות ביוב

בדרך כלל האדם הפרטי מכיר את המונח שוחות ביוב אך אינו מבין את תפקידן ומהותן, מהסיבה הפשוטה שהן נוטות להימצא יותר בשטחים משותפים. כמו כן, מכיוון שהן נמצאות לרוב כמה מטרים מתחת לאדמה, ורק המכסה מעיד על הימצאותן, מרבית האנשים מעולם לא הציצו פנימה או עמדו על טיבן של הבריכות. לכן, נסביר על קצה המזלג כי מרבית השוחות בישראל עשויות מבטון, אם כי בשנים האחרונות נכנסות יותר ויותר שוחות מפלסטיק עמיד וחזק. יש להבין כי מתחת לאדמה שאתם הולכים עליה, ומתחת לרחובות, עוברת מערכת ביוב מסועפת של המרחב העירוני או היישובי המשותף. מדובר בצינורות שאליהם זורמים המים מהבתים והגינות הפרטיים, וכן ממקורות אחרים לרבות מי גשמים.

שוחות ביוב הן אחד המקומות שבהם מתחברים צינורות המגיעים מבתי מגורים, והן תורמות לעיגון שלהם ולהזרמת המים התקינה. ובדומה למרכיבים נוספים של מערכת הביוב הפרטית והציבורית, גם שוחות אלו עשויות לסבול מבעיות, למשל מסדקים ושברים עקב חדירת שורשים, או קלקול באחד ממרכיביהן. כתוצאה מכך עלולות להיגרם נזילות והצפות המתבטאות בריח חריף ובזיהום של הקרקע. במקרים אלו יש לאתר את מקום השוחה המדויק בהתאם לתוכניות הביוב של המקום, לחפור אליהם, ובמידת הצורך לבצע תיקון שוחות ביוב. אפשרות נוספת היא ביצוע החלפה מלאה של השוחה, או הלבשת שוחה חדשה מפלסטיק עמיד על פני שוחת הבטון הקיימת.

לפרטים נוספים בנושא ולהזמנת עבודות ביוב מכל סוג, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת הצוות שירותי אינסטלציה.

דילוג לתוכן