שטיפת קווי ביוב

שירות שטיפת קווי ביוב מקצועי בכל אזור תל אביב והסביבה!

טיפול נכון בצנרת מונעת סתימות! 
בדרך כלל אנשים אוהבים לחכות עד שהם חייבים לטפל בבעיה. למה?
סתם, כי אין סיבה להוציא כסף או לבזבז זמן על משהו שאין בו באמת צורך, והוא לא כזה דחוף. הרי יש דברים דחופים יותר שצריך לדאוג להם. אבל חשוב לדעת שטיפול נכון בצנרת יכול למנוע סתימות, בדיוק כמו טיפול מניעתי בכל תחום אחר בחיים. שטיפת קווי הביוב מתבצעת אחת לכמה חודשים, כשהצנרת במצב תקין, ובכך מונעת את הרוב המוחלט של סתימות.

שטיפת קווי ביוב עושים רק אצל מומחים!

שטיפה תקופתית של מערכת הביוב שלכם יכולה לתרום מאד לא רק למניעת סתימות בביוב אלא גם כן להייגנה וסטריליות המערכת כולה, ובכך לתרום גם כן לבריאות שלכם ושל יקיריכם.

נשמח לעזור לכם, בחיוך, בסבלנות, ובמקצועיות!

לא כל אינסטלטור יודע לשטוף את קווי הביוב. לכן חשוב לחפש מומחה שמבין בתחום ויודע לשטוף נכון את קווי הביוב מבלי לפגוע במערכת כלל. אצלנו ב”הצוות שירותי אינסטלציה” אנחנו מומחים בשטיפת קווי ביוב.

שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה – שטיפה של קווי הביוב לפתיחת סתימות ומניעת סתימות ביוב.

השטיפה נעשית באמצעות משאית ביובית ומשאבות לחץ מים גבוה. שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה להסרת משקעים, שמנים, לכלוך, והפסולת שגורמו לסתימה. בסוף השטיפה הצנרת היא כמעט כמו חדשה וכל המערכת נקייה וללא חיידקים וזיהומים. כזכור, מערכת הביוב מכילה את המים שירדו מהאסלה עם כל היציאות שלכם וכן את המים שירדו מהכיור אחרי שהכלים נקיים מכל החיידקים שלכם, ולכן לא מדובר במשהו מאד הייגני אלא להיפך – עיריות נזהרות מאד כשמדובר במי ביוב, בגלל שהם לא סטריליים כלל.

דילוג לתוכן